fredag 5 januari 2018

SOM jag längtar ...



Det kan ju tyckas att man borde känna sig lite utvilad och redo för nytt år och nya utmaningar när det precis varit jul och man varit lite ledig. Men just nu är jag av olika anledningar mest trött och hängig. Lite i och för sig beroende på vilken tid på dygnet det är och dagsformen.

Något som får mig att avsevärt piggna till är tanken på att åka på Bokbloggarresa med delar av fina #boblmaf och bästa bokcirkeln Bokbubblarna till Varberg 2-4 februari. Hjälp vad jag längtar. Jag önskar jag kunde stanna en vecka. Minst. Men två nätter är inte fel det heller.

Sedan, längre fram på året så blir det ju Brighton med delar av fantastiska #boblmaf och Breakfast Book Club. Hur härligt ska inte det bli?

2 kommentarer:

  1. Håller med! Jag behöver den här resan så mycket just nu!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, samma här ... Känns som om jag inte var ledig någonting alls över julen. Helt slut och noll inspiration till någonting. Ingen energi alls.

      Radera